woensdag 4 december 2013

Op zoek naar een excuus!

Lieve bloggers,

Ik denk dat ik even met de billen bloot moet, waarom heb ik zolang niets van me laten horen, ik ga een poging doen om mijn bezigheden allemaal te omschrijven.... Ga er maar even voor zitten!

Het begon allemaal begin November, ik ben toen richting Zweden gegaan naar Barbara van Fröken Flink, een heel schattig winkeltje heeft ze daar in het openluchtmuseum.












We hebben het daar heel erg leuk gehad, en de volgende datum is alweer gepland in maart 2014.

Ook heb ik een heleboel quilts gequilt, hier een kleine greep!





















Tja en dan ben ik ook bezig met 2 quilts voor De Quilthoeve.
1tje kan ik alvast laten zien, de andere nog niet die volgt nog.



Oh ja en voor mezelf heb ik ook nog een top gemaakt, met antiek geel, groen en rood, op de foto zien jullie maar de helft, inmiddels is hij een x zo groot.



En afgelopen weekend heb ik dit schattige borduurtje gemaakt.



En dit zakje voor mijn Appliquick stokjes, had ik ook nog ergens tussendoor gemaakt.


Nou, ik hoop dat jullie begrip hebben, dat ik niet zo vaak op mijn blog geschreven heb.

Groetjes van mij, Janine

6 opmerkingen:

Lida zei

Wat enig dat je daar geweest bent en zoveel hebt gequilt, nu alleen de vraag: Hadden ze daar een longarm, zie jou de jouwe niet even meesjouwen!
Gaaf je eigen creaties, groetjes
Lida

Rennie zei

Hai Janine ben blij dat je weer gaat bloggen. Je laat wel heel veel moois zien. Ik ga je toevoegen aan mijn blog http://rennie-stitchenbonsai.blogspot.com. Tot blogs!

Jantine zei

Ik herken het helemaal! Bij mij schiet het bloggen er ook steeds vaker bij in omdat ik met andere dingen bezig ben, liefst naaien ;-)...

carina zei

Gelukkig dat je dan af en toe blogt. Spannend dat werkweekje in zweden

Anoniem zei

Hey Janine, wat een bezige bij ben jij de afgelopen weken/maanden geweest. Het ene nog mooier dan het andere. Succes met alles! Hartelijke groet, Anja

quiltsathome zei

Wow, wat heb je veel gemaakt. ik vind het knap dat je er zo'n vaart in hebt weten te zetten !
Dat zou ik zelf nl. ook wel wat meer mogen doen.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...