woensdag 23 oktober 2013

All hearts together

Helemaal voldaan van het avondeten,
dochterlief heeft vanavond voor ons gekookt. Het was heerlijk!

Ik wil jullie graag even laten meegenieten met het volgende:


Deze quilt heb ik gemaakt voor De Quilthoeve, hij heet " All hearts together" Ingrid heeft de naam verzonnen! En ik vond het een hele toepasselijke naam.

Een heel leuk werkje om mee bezig te zijn. Ik heb het met veel plezier gemaakt.

Vind u dit ook een leuke quilt,
en bent u benieuwd hoe deze techniek werkt!
Dan geven wij u de kans om deze workshop bij
"De Quilthoeve" te volgen.

Lesgevende: Willy Alers
Datum: zaterdag 16 november 2013
Tijd: 10:00 tot 15:30 uur.
Prijs: € 47.50 incl. lunch en koffie of thee.

Evt. verkrijgbaar is het "All hearts together"stofpakket voor € 49.50.
Daar zit in: 36 verschillende stofjes voor de hartjes van 20x20 cm.
en 12 verschillende achtergrond stoffen van 25x25 cm.
voor het middenstuk van de quilt.
Excl. borders, kantje en binding.
(U kunt dus 12 blokken maken)






Ik heb er een lipje aan gemaakt, waar wat aangehangen kan worden.
Zelf heb ik er hartjes van vilt voor gemaakt. Inmiddels is hij in de was en in de droger geweest en heeft een heel hoog aaibaarheidsgehalte...

Mocht u graag mee willen doen, geef u dan op dmv.
het sturen van een email naar walers4@gmail.com

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Rennie zei

Echt een heel leuk quiltje. Ben benieuwd naar deze nieuwe techniek. Zal er over denken.

Anja.M zei

Heel leuk quiltje.
Quilt groetjes Anja.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...