dinsdag 24 juni 2014

Waar was ik al die tijd.....

Goedemorgen allemaal,
 
Allereerst mijn excuus!
Nee ik zat niet stil in een hoekje, ik was niet op vakantie, ik ben niet ziek, ik ben niet van de aardbol verdwenen. Zit niet in een klooster..... Ik heb het gewoon druk met van alles en nog wat.
 
Tot mijn schande zag ik dat het wel heel lang geleden is dat ik iets op mijn blog geschreven heb.
Af en toe kreeg ik te horen waarom ik niets meer op mijn blog schrijf....maar nu krijg ik zelfs privemailtjes om te vragen wat er met mij is.
 
Nou ik kan jullie vertellen dat het heel goed gaat met mij, en dat ik het reuze naar mijn zin heb!
Een aantal van jullie weten het wel, maar ik werk tegenwoordig bij De Quilthoeve in Naaldwijk.
Ik doe dat met heel veel plezier. Ik zie hele gezellige bekende quilters voorbij komen, maar ook voor mij toch weer een heleboel nieuwe quilters, en inmiddels ben ik in Naaldwijk al aardig ingeburgerd. Ik ben niet alleen in de winkel, en doe ook veel achter de schermen zoals, het BLOG bij werken en de WEBWINKEL. En ik ben niet alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag bij De Quilthoeve, op maandag dinsdag en woensdag ben ik te vinden in ons eigen Schilders- en Zonweringsbedrijf in Brielle.
 
En in het weekend zitten wij lekker in ons 2e huisje! Daar genieten we, en tanken wij even bij om de week erna, er weer volop tegenaan kunnen.
 
Ik heb op dit moment tot eind september wel even een Longarm-pauze ingelast, want dat werd me echt even teveel. Na de zomervakantie ga ik een nieuwe planning maken.
 
Ik heb natuurlijk een heleboel gemaakt in de afgelopen maanden, maar om dat allemaal in 1 keer te laten zien..... is misschien wel een beetje veel. En zitten jullie hier vanavond nog steeds.
 
Vanaf nu ga ik proberen om 1x in de week een stukje op mijn blog te zetten, en hoop natuurlijk dat jullie dan weer gezellig mee zullen lezen.

Fijne dag allemaal, en tot volgende week.
Groetjes van mij, Janine

5 opmerkingen:

Ineke Original zei

Leuk hoor. Welcome back in blog land.

Ineke zei

Wat leuk dat je werkt in een quiltwinkel en het zo naar de zin hebt.
Succes met alles!

Anoniem zei

Ja, dat is wel heel druk, wat jij allemaal doet, maar fijn dat je weer even tijd maakt voor je blog, zodat wij weer mee kunnen genieten. Groetjes Wilma

Wilma zei

Snap ik helemaal hoor, tijd gaat zo snel en er is zoveel leuks te doen.
Leuk weer een blogje van je te lezen.

Rennie zei

Leuk Janine zijn we beiden back on the blog! Tot snel.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...