zondag 6 oktober 2013

Tentoonstelling Westendorp

Afgelopen dinsdagmorgen ben ik al op tijd op pad gegaan richting Westendorp, Hannie van Marin Patchwork bestaat 20 jaar, en vierde deze mijlpaal met een prachtige tentoonstelling.






Meer dan 300 quilts zijn er ingestuurd voor dit jubileum. En wat ik nu zo speciaal vind hieraan, is dat mensen die pas net begonnen zijn ook durven insturen, het is een tentoonstelling met een lage drempel. Het is prachtig opgesteld, ruime paden en dus rolstoel toegankelijk, goede verlichting en een geweldige sfeer.



Zelf ben ik hier met mijn spulletjes, en heb het naar mijn zin!






Verder ben ik heel druk bezig met mijn nieuwe project voor De Quilthoeve in Naaldwijk, binnenkort hoor je hier meer over, Patchwork en Applicatie....
Zo ontzettend leuk om te doen met de Appliquick.

Tijdens mijn verblijf in mijn B & B heb ik nog even lekker kunnen genieten in de tuin.





En wat vinden jullie hiervan.....ik vond het zo mooi om te zien, en ik kan hier zo van genieten, heerlijk!










Ik wil bij deze Hannie nog even in het bijzonder bedanken voor alle goede zorgen en de prachtige tentoonstelling. Het was heel gezellig!

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Sis Voorn zei

Heerlijk toeven tussen alle quiltjes...
Ik heb de Kaffe zaterdag aan Yvonne meegegeven. Mailtje is niet gelukt...
Hoor je nog wel ;-)

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...