vrijdag 20 september 2013

Bijna weekend,

Wat gaat de tijd toch hard, het ene moment is het maandag,
en het volgende moment is het alweer weekend.

Afgelopen dinsdag avond ben ik samen met Willy en Riet, naar mijn vriendinnetje in Capelle geweest. We hebben het heel erg gezellig gehad, lekker onder het genot van wat te drinken en iets lekker, hebben wij onder het kletsen door ook nog een handwerkje gedaan.


S 'avonds op de terug weg....! waren we vlak bij huis, en ja hoor....BLAZEN! gelukkig had Willy (de bob) alleen maar een sapje op, en kreeg zij na vriendelijk te hebben gelachen naar meneer agent een BOB-sleutelhanger. SHIT en ik dus niet.....grrrrrr!

S 'woensdags was ik vrij, en heb heerlijk de hele dag vertoefd in mijn iets wat overvolle naaikamer (moet nodig even ruimen). Ik ben lekker bezig geweest al zeg ik het zelf. zie maar....!

 
 

Een mens moet bezig blijven, en gelukkig heb ik daar geen probleem mee. Dit neem ik o.a. allemaal mee naar de tentoonstelling van Marin Patchwork in Westendorp.

Ik wens een ieder van jullie, een heel fijn weekend en geniet ervan.
Groetjes van mij, Janine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...