maandag 7 oktober 2013

Quilting is my passion...!

Een hoop van jullie weten het wel, maar ik en mijn longarm-machine zijn de beste vriendjes. Ik vind het heerlijk om erachter te staan en voor jullie tops door te quilten.
Ik ben de afgelopen 2 weken tussen de bedrijven door, toch lekker bezig geweest.

Het begon met de top van Gerrie, zo ontzettend vrolijk! een hele gezellige quilt. Ik kreeg te horen, kijk maar wat je er mee doet, het komt wel goed.....dat is het leukste, om zelf een mooi passend patroon te bedenken bij een quilt.

Ik laat jullie even mee genieten van deze kleurrijke quilt.

 
En een groter contrast kun je je haast niet voorstellen, want ik kreeg vlak hierna de top van Evy en Petra van het Quilterspalet uit Den Haag, prachtige kleurencombinatie, heel lief.
Het is een patroon van Bunny Hill en mocht u deze quilt ook eens willen maken, neem dan even contact op met het QUILTERSPALET op! waarschijnlijk start er weer een nieuwe groep van het voorjaar. Mocht u de kerstversie willen maken? kijk dan ook even op hun website.

 
 
 
En voor nu even de laatste van Trijntje, hele mooie Civil War stoffen zijn er in deze quilt verwerkt, heel goed op elkaar afgestemd (geweldige kleuren). afmeting 2,75 x 2,75m
vanmorgen is hij uit de machine gekomen en wordt straks opgehaald op de terugweg van een weekendje zeeland. Ik ben benieuwd wat ze ervan vind?
 
 
Ik ga snel verder om de volgende in de machine te doen, zodat ook die weer opgehaald kan worden.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Ohoh mijn civil war ligt even in de doos....het slechte geweten meld zich nu tijdens het lezen van je blogje... ;-)

Unknown zei

Mooi te lezen Janine dat het je goed gaat en plezier in het werk/hobby hebt.
Ga door en geniet van elk moment!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...