maandag 11 februari 2013

Zin in de lente....!

Goedemorgen allemaal,

Het is even geleden, maar ik heb een excuus. Zoontje griep, werd opgevolgd door dochter lief, en nu op dit moment heeft manlief al 4 dagen griep, met koude koorts....echt eng!

Tja, en moeders.....die kan niet ziek worden!

Ik ga dus lekker door met de dingen die ik leuk vind om te doen.
Lekker onder mijn quiltje, in een lekkere stoel, mandjes appliqueren. Ik moet nog 4 mandjes en dan kan de rand eraan gezet gaan worden.



Als ik bezig ben met deze quilt verlang ik steeds meer naar het mooie weer.
Lekker op mijn balkonnetje of in de tuin zitten, voetjes omhoog....enz. Enz.

Afgelopen week ben ik bezig geweest met de quilt van Tineke, de top was al mooi, maar nu hij gequilt is....ben ik verliefd!
Zo vrolijk, en zo mooi, Nog meer lente gevoel!





Tineke was er ontzettend blij mee, ik heb een heel lief mailtje gekregen van haar, daar in staat dat ze de liefde voelt die ik in een quilt stop als ik er mee bezig ben....is dat niet lief?

Lieve Quilters, ik ga mijn mannetje even toestoppen, en dan aan het werk.
Fijne dag allemaal.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Lida zei

Sterkte met de zieke en veel plezier met je prachtige mandjes, groetjes
Lida

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...