donderdag 31 januari 2013

De tijd vliegt....!


Goedemorgen allemaal,

Wat is het vandaag een sombere dag als je naar buiten kijkt zeg! troosteloos...!
Maar goed ik zit binnen, ben aan het werk...nou ja, ik werk nu even aan mijn blog en ga dan aan het werk!

Ik heb het al eens vaker gezegd, ik vind dat de tijd zo hard gaat af en toe.
Gisteren......zucht! kwam mijn dochter thuis, met niet maar 1 jongen maar met 2jongens !!!!!!!!!
Mam, wij gaan naar boven,...tja, daar zit je dan!
Stiekem vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant, halleluja, wat worden ze snel groot, 
of ben ik nu de enige die er zo over denkt? 

Ik kwam een liedje tegen van Vader Abraham, kleine meisjes worden groot....snik snik!
Zo herkenbaar, maar wel waar.
Ik hoop dat dit nog wel heel lang mag gaan duren.

Gelukkig voor mij, praat ze wel altijd met mij over dit soort dingen.
hahahaha en dan tegen mij zeggen, Mam je moet je niet zo druk maken......

Grappig, ik zei dat vroeger ook tegen mijn moeder.

Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend toe,
Groetjes van mij, Janine



Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...