maandag 11 februari 2013

Van oud naar nieuw (antiek)....

Afgelopen week ben ik begonnen met het opknappen van een heel oud tafeltje.
Het tafeltje is geweest van de ouders van Willy, oorspronkelijk helemaal rond.....maar !!!!
Hij moest door de helft, want het tafeltje stond waarschijnlijk leuker tegen de muur?
Ik begrijp dat,...ik vind hem half ook heel leuk. Willy haar vader was van de snelle, en binnen mum van tijd was het tafeltje door de midden.
maar goed....
 
Jullie hebben het tafeltje misschien wel eens gezien bij ons in de winkel.
 
 
Ik ben aan de slag gegaan, met goedkeuring van Willy uiteraard
 om het tafeltje een beetje te updaten.
 
 
Beetje verf van het merk Little Green, gekregen op de beurs in Gent.
laten drogen en op diverse plaatsen flink doorgeschuurd.
Daarna een donkere laklaag erover heen en klaar is Kees.



Ik moet zeggen ik ben er best blij mee.
Het is een aparte kleur, maar het heeft ook wel weer wat.
 
Ik heb altijd al iets hiermee willen doen, het opknappen van meubeltjes,
maar ben bang dat ook dit weer een verslaving zal gaan worden.
 
Dus we gaan opzoek naar leuke kleine meubeltjes voor weinig uiteraard,
en dan opknappen.
 
Groetjes van mij, Janine
 

2 opmerkingen:

Ineke zei

Het is erg mooi geworden!

Lida zei

Wat gaaf geworden! Hier staan de potten verf klaar, nu nog energie en tijd vinden!
Groetjes
Lida

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...