dinsdag 29 januari 2013

Quiltersdieet....!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen lieve Quilters,

Hahahahaha, Vanmorgen moest ik zo vreselijk lachen (om mezelf).
Ik ben bezig met een dieet namelijk het Powerslim dieet, 
daarbij ben ik ook gaan sporten....goed bezig al zeg ik zelf.
De afgelopen drie dagen ben ik lekker bezig gegaan met de POP (Pockets of Posies), en kan er gewoonweg niet mee stoppen. En vanmorgen dacht ik bij mezelf,.....dat als ik zo lekker bezig ben met mijn hobby, ik helemaal niet aan lekkere dingen denk, want ik ga gewoon maar door met naald en draad, en mijn lapjes...!

Grappig in plaats van :
Snoepjes,
Koekjes,
Chocolade,
Chips, enz. enz.

zijn we gewoon bezig met:
Naald,
Draad,
Lapjes,
Schaar, enz. enz.......

Uhhhhmmmm, ja, ........Laat ik maar wat foto's aan jullie laten zien, van mijn dieet, hahahaha!!!!

Blok 3 van de POP
Grrrrr, krijg hem niet gedraaid, sorry

Blok 4 van de POP

De laatste drie zijn alleen nog maar geregen, die kunnen vanavond geappliqueerd worden,
en de volgende liggen alweer klaar om te rijgen.



Dit is toch een waanzinnig Dieet of niet?

Mochten jullie nog vragen hebben over deze quilt,
 DORRY gaat bij genoeg animo weer een BOM starten in het voorjaar.

Groetjes van mij, Janine


Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...