vrijdag 25 januari 2013

Lekker bezig,........en snotverkouden!

Goedemorgen allemaal,

Snift, snift, en nog eens snift......op dit moment ben ik grootverbruiker van de zakdoekjes!
Gek wordt ik ervan, maar ja, ik weet dat ik bij lange na niet de enige ben, dus doe ik het maar mee.

Ik ben afgelopen week bezig geweest met blok 2 van de POP 
(Pockets of Posies)...verslavend!
Het was even puzzelen want er staat hier en daar toch een klein foutje 
in de maten van het patroon, maar ik heb een beetje ervaring, 
dus ben ik er wel uitgekomen.


Ik ben nu op dit moment druk bezig om de volgende rand uit te werken en voor te bewerken. Stofjes zoeken wie vind dat nu niet leuk....?


Gisteravond heb ik het eerste mandje geappliqueerd, en vanavond ga ik met de tweede starten.














En zo moet ik geloof ik 24 mandjes in totaal..............Houd je lekker van de straat. 

Zo ik ga de laatste hand leggen aan de quilt van Simone van Soed Idee, de foto's laat ik morgen zien.
En dan wordt het pakketje klaar gemaakt voor verzenden en mogen jullie hem allemaal van dichtbij gaan bewonderen op de beurs.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend
Groetjes Janine 

1 opmerking:

Miranda zei

Gelukkig lees ik weer dat je lekker bezig ben! super Janine...en dan heb ik een hele brutale vraag...zou ik na jou je patroon van de pockets mogen overnemen? Ook ik vind het zo'n schatje! En baal dat het patroon op is....Veel plezier in iedergeval met die schatjes van mandjes. Groetjes

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...