maandag 14 januari 2013

Ik heb het heerlijk naar mijn zin...naaldje, draadje, klosje garen, schaartje,....en mooie lapjes. Tja dan kan eigenlijk je dag niet meer stuk he, het sneeuwt hier, ik ben net even met Suus naar buiten geweest en die had het ook helemaal naar haar zin.

Zoals ik jullie al eerder verteld heb, ben ik begonnen met de POP (Pockets of Posies), ook zou ik jullie de foto laten zien als het 1e blok af was. Nou inmiddels is blok 1 tot een goed einde gekomen, en wil ik het graag met jullie delen.


Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik heel stiekem 
met de hand appliqueren toch wel heel erg leuk vind!
Maar ja, ik heb het ook van een hele goeie juf geleerd, 
namelijk mijn schoonmoeder Willy.... 
Als er eentje een pietje precies is, 
nou, dan is zij het wel. 

Tja, en als je het naar je zin hebt, dan ben je natuurlijk heel erg nieuwsgierig wat er allemaal in het volgende deel van het patroon staat. Ook hier werd ik direct enthousiast van. Lapjes uitgezocht, malletje gemaakt, en aan de slag dan maar.


Gister avond heb ik de eerste rij met hexagonnen in elkaar gezet, en heel stiekem ben ik net op de zaak verder gegaan, even de boel de boel laten, de mannen zijn aan het behangen in Schiedam,....dus......Het rijk alleen, en daar neem ik het dan maar even van....toch!


Morgen staan we weer achter de Longarm, dan gaat de top van Simone erin. Want die moet hangen tijdens de eerstvolgende beurs.(ik weet even niet meer welke, daar ben ik een beetje uit) hahaha. Als ik de top heb ingespannen laat ik even een fotootje zien.

Lieve quilters ik moet weer even aan de offerte's, want het valt wel op als ik aan het einde van de dag niets heb gedaan, maar wel onder de draadjes zit......!!!!!

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Anja.M zei

Een mooie quilt die Pockets of Posies, mooie kleuren gebruik je.
Quilt groetjes Anja.

Simone zei

Oh, wat spannend! Ben ik al aan de beurt? De beurs waar hij moet hangen is de Handwerkbeurs in Zwolle. Daar mag hij straks 4 dagen pronken.
Je POP wordt ook helemaal leuk!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...