maandag 14 januari 2013

Machinaal Quilten.....Heerlijk!!!

Goedemiddag allemaal,

Ik ben lekker bezig geweest en afgelopen dinsdag trouwens ook, al zeg ik het zelf.
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen aan de 2 tops die Dieneke had ingeleverd bij mij, die mocht ik doorquilten op de longarmmachine. 
De eerste was niet echt heel groot maar wel een schatje.


Einde van de dag was deze quilt klaar, en ben donderdagochtend vroeg begonnen 
aan de  2e top. Een "Baby-Jane" met geweldige kleuren, vind ikzelf. 


Bij deze top heb ik een all-over patroon gebruikt uit de vrije hand, dat vond ik minder druk als ieder blokje apart, nu komen de blokjes en het quiltpatroon allebei mooi uit.
Inmiddels heb ik het bovenste quiltje een beetje aangepast op verzoek van Dieneke en hoop dat het naar tevredenheid is opgelost.

Afgelopen dinsdag kwam er een pakketje uit Vaassen van Atelier Soed Idee aan de deur. Daar zat een prachtige top in, met de vraag of ik hem machinaal wilde quilten. Natuurlijk ga ik hier mijn best voor doen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe.
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...