vrijdag 16 november 2012

Paniek...

Wat denk je, als je zoon huilend opbelt; mama je zult wel heel boos worden 
want er is iets heel ergs gebeurt en het was heel erg duur....????!!!!!

Tja, wat gaat er dan door je heen.....van allerlei scenario's 
*Tv van de muur,
*Boekenkast omgevallen,
*Brand,
*Overstroming 
*of welke quilt is er stuk.....?

Hij was zo hard aan het snikken, dat ik de tranen in mijn ogen kreeg. 
Ik hoorde in zijn stem dat hij zo bang was om het te vertellen.
Wat is er nu gebeurt voor ernstigs.......Zijn bril is gebroken!
Dus ik vroeg aan hem, is dat alles? en toen keek hij me een beetje verward aan.
maar mama ben je dan niet boos?

Dus heb ik hem maar verteld dat sommige ongelukjes kunnen gebeuren.
En het kind was helemaal opgelucht.....pffffffttttt.

Yoni is aankomende zondag jarig en dan wordt mijn "kleine" meisje alweer 12 jaar.
Einde van het schooljaar gaat ze naar de middelbare school. 
Ik heb wel eens het idee dat de jaren voorbij vliegen, zo heb je ze nog in je armen,
en zo vliegen ze uit, de grote wereld in.
Afgelopen week heeft ze al kennis gemaakt met 2 scholen en is ze met de 
gehele klas naar de Formido in Brielle geweest om daar te gaan klussen, 
natuurlijk ging papa ook mee als vrijwilliger.
En dat heeft hij geweten, ze gingen kerstbomen maken en pa heeft 
dus voor zo'n beetje heel de klas kerstbomen uitgezaagd 
(stiekem had hij het wel naar zijn zin hoor) 
want hij heeft alle kinderen uit de klas van Yoni uitgenodigd op de zaak om hun eigen 
kerstboom te schilderen.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend, groetjes van mij
Janine

3 opmerkingen:

Lida zei

Heel fijne verjaardag gewenst Yoni en wat een fijne papa die zoveel werk met de kinderen verzet en er nog plezier in heeft ook!
Fijn weekend,
Lida

Ineke zei

Fijne verjaardag voor Yoni, fijn weekend!

Judith zei

Wat lief dat jullie toch altijd zo bezig zijn met de kinderen en hun vriendjes. Super om zo'n groep in huis te hebben en ze te kunnen laten aan klooien met verf en kwast! Fijn weekend.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...