dinsdag 20 november 2012

Vol verwachting klopt ons hart.....

Afgelopen zondag was het dan zover, mijn lieve kleine Yoni alweer 12 jaar.
Zaterdags hebben we haar verjaardag gevierd, erg gezellig.
Stiekem vind ik het wel leuk, want tegenwoordig nodigen ze ook zelf vriendjes 
en vriendinnetjes uit. Dus........best druk! maar het ging allemaal heel erg gemoedelijk 
en zowel de jongens en de meiden waren een gezellig stel bij elkaar.


Zondag morgen lekker met elkaar ontbeten, uiteraard gezongen voor de jarige.
En rond 11:45 zijn wij mijn neefje op gaan halen om mee te nemen 
naar de intocht van de grote Sint.  Hij was ontzettend zenuwachtig,
en ging helemaal in kostuum mee. Rugzakje mee voor de pepernootjes.
En geloof me,....daar past heel wat in. Ik hoop niet dat hij al te misselijk is geworden.


Yoni vond het allemaal wel erg lang duren, 
maar stond toch wel heel erg dicht bij het hek om mee te kijken...


S'middags hebben wij de nieuwe film van Ice Age 4 gekocht en zijn met z'n viertjes lang uit op de bank geploft en hebben heerlijk film gekeken, chippie erbij, wat te drinken.....wat wil je nog meer.

En gisteravond was voor ons eventjes de laatste verjaardag dit jaar, mijn vader is 58 jaar geworden.
Hij houd er niet zo van om het te vieren dus hebben wij lekker even een bakkie gedaan, luisterend naar gitaarmuziek. Hij is Levi aan het leren om gitaar te spelen, en het is zo aandoenlijk om te zien hoe je eigen vader zijn kleinzoon leert gitaar te spelen.....Heerlijk!


Vanaf volgende week gaat Levi op gitaarles, dus dan hebben wij ons eigen live muziek....

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...