woensdag 20 juni 2012

Gewoon genieten...

Goedemiddag allemaal,

Na lekker te hebben uitgeslapen, gedoucht, gegeten, gedronken, ben ik op mijn nieuwe mountainbike gestapt. Ik heb hem afgelopen maandag van mijn lieve mannetje gekregen. Hij heeft zelf ook een nieuwe mountainbike en vond het een goed idee om samen met mij (langzaam opbouwen uiteraard) te gaan fietsen, iedere avond een stukje.........ik had mijn bedenkingen.
Maar, ik ben nu vanaf maandag al iedere dag aan het fietsen en ik vind het heerlijk. Je komt op hele mooie plekjes.






Vanmorgen 8,5 km gefietst, even langs de winkel geweest.

Kreeg daar nog van Ageeth en Lydia een heel lekker cadeautje.



En van de dames Meinie en Marja kreeg ik dit schattige boeketje, zo schattig.



Na mijn kopje thee ben ik weer op de fiets gestapt, om richting huis te gaan.
Ben toen nog een lekker rondje gaan lopen met Suus, ook dan kom ik hele mooie plekjes tegen, wat woon ik toch in een mooie omgeving.












Suus vind de zwanen een bron van vermaak, ik moet ook iedere keer zeggen dat ze niet in de buurt moet komen van die beesten, Maar het intrigeert haar.

Het is jammer dat jullie het niet kunnen ruiken, maar het gras is net gemaaid en het ruikt zoooooo lekker. Gewoon genieten.

Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Terray zei

Wat goed zeg om te fietsen. Volgens mij gaat het met je herstel wel de goede kant op!!

En juist die kleine dingetjes in het leven, zoals pas gemaaid gras en lief kadootje van een vriendin en kopje thee, zijn genniet momenten, hoe simpel ze ook lijken.
Blijf lekker genieten zou ik zeggen!!

Groetjes
Tertia

Tilly zei

Wat fijn dat het beter met je gaat, goed die fietstochtjes, hou vol. groetjes

Ansje zei

Genieten is het beste medicijn Janine!PLuk de dag! Doe ik ook:-)
LiefsAnsje

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...