vrijdag 22 juni 2012

Hallo Allemaal,

Even uitbuiken,ik ben net met mijn dochter samen naar het nieuwe
Sushirestaurant in Brielle geweest.
Het was erg lekker, maar ook heel erg gezellig. De mannen zijn op de camping om de caravan weer op te halen na ons voorseizoen. En die zijn daar lekker naar het cafe geweest. heerlijk mannen dingen doen. 

Ik wil even doorgeven dat ik weer een paar aanpassingen heb gedaan aan de WEBSITE. Wij hebben besloten om ook les te gaan geven op locatie, hoe makkelijk is dat: geen file, niet haasten......
Dus heeft u een clubje, een Bee, of gewoon een gezellige groep dames bij elkaar, en u wilt een leuke, gezellige leerzame dag organiseren neem dan contact op met ONS voor een vrijblijvende offerte. De prijzen staan op de website.

Ook hebben wij besloten om een Midnight Quilting op de site te zetten, u kunt zich daar al voor opgeven, het is altijd een groot succes, en supergezellig. Aan het einde van deze avond gaat u met een kant en klaar eindresultaat naar huis. Voor meer informatie kunt u kijken op de WEBSITE

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...