maandag 18 juni 2012

Sneak Preview.....


Goedemorgen,

Afgelopen weekend ben ik voorzichtig aan met man en kindjes lekker naar de camping geweest om te genieten van ons laatste weekendje daar, het seizoen is voorbij gevlogen zeg. Maar we hebben het heerlijk gehad, wel weinig zon. Maar de keren dat we zon hadden hebben wij het ervan genomen.
Je kunt ze wel de befaamde buikglijbanen,.....water en heel veel zeepsop, wat doet dat zeer!
maar hij was dus oorspronkelijk voor de kinderen......maar ja de grote kinderen vonden het ook wel leuk en hebben dus besloten de glijbaan te verlengen....leuk voor de kleintjes!!!.....jaja!



Ook het zwembadje is opgezet omdat het zo lekker is voor de kleintjes die nog niet alleen naar het zwembad mogen gaan, maar ja waar moeten ze nu gaan zitten want er zitten alleen maar vaders in het zwembadje, dus hoorde wij alleen maar PAPA ga ERUIT!!!!!.

Jullie kunnen wel zien dat er volop genoten is van de mooie weekendjes die we hebben gehad.

Ook heb ik nog wat leuk quiltnieuws.....en wat dan wel! Nouuuuuuu Ik vind het leuk om jullie al een Sneak Preview te geven van onze nieuwe BOM die wij lanceren op 1 juli tijdens de Halfway-Camelot dag op zondag 1 juli wij zijn dan namelijk geopend van 10:00 tot 16:00 uur.

Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt, en ben heel erg blij met het resultaat. De quilt bestaat uit 9 blokken in totaal, er is veel gepatched maar ook geappliqueerd met de machine, maar u kunt dat uiteraard ook met de hand doen. Er zit ook wat borduurwerk in maar dat is niet veel.
Ik heb van deze quilt een uitgebreid patroon gemaakt, en het is geheel nederlandstalig.
Het patrron is vanaf 1 juli los te koop, maar we gaan daarbij ook een starterspakket maken van stof, dit is niet voor de hele quilt, maar gewoon om u alvast op weg te helpen.



Deze quilt is qua afmeting 1.25 x 1.25 incl. de border en binding.

Nu ga ik lekker achter mijn naaimachine zitten om blokjes te maken voor de Old Savannah Quilt.
Met een kopje thee en een lekker muziekje aan, wie doet mij wat.....natuurlijk rustig aan!

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe,
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...