zaterdag 21 april 2012

Schattige sterretjes voor de Camelot and more...

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen ben ik al vroeg op pad gegaan. Ik was op de camping geweest 
en was vanmorgen weer vroeg in de winkel om alles klaar te maken 
voor de cursus" Voetjesdag" van vandaag.

Het was gisteren ook laat geworden met de "Wedding-ring-cursus" 
dus er moest nog het een en ander gebeuren voor vandaag.


Het tekenwerk had wat voet in aarde, maar al snel wisten de dames hoe en wat!

 En toen,.....Wat is er allemaal te vertellen over kleur?...... 
Heel veel. Ook dat is gebeurt in deze les.


 Dit is een gedeelte van het ontwerp van Heidi (lesgevende) .....
Prachtig gewoon.


En nu is er in de lesruimte een bom ontploft, lapjes, garen, bandjes, kantjes, kraaltjes.....
en heel veel verschillende voetjes die je kunt gebruiken op de Bernina



En zelf ben ik bezig met het maken van mijn kruispuntjes van de Camelot,
 ik heb besloten om er kleine sterretjes te appliqueren uiteraard wel rond.


Zo leuk om te doen........en schattig!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.
Groetjes Janine


1 opmerking:

Ineke zei

Oh, die sterretjes in de rondjes, zo mooi!!!
Fijn weekend

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...