donderdag 19 april 2012

Nieuwe ronde, laatste kans!

Goedemorgen allemaal,

Jullie weten inmiddels wel allemaal dat wij bezig zijn met het Camelot Project.
Sinds het artikel in de laatste Quilt en Zo, zijn er een hoop nieuwe 
aanmeldingen gekomen.Nu is het zo, dat ik nog 1 maal een oproep doe 
voor mensen die graag mee willen doen met dit project,
jullie kunnen je dan inschrijven t/m 1 mei, daarna sluit de inschrijving definitief.



Dus voor diegene die al die tijd getwijfeld hebben, neem deze kans!
en mail naar janinealers@gmail.com

*****************
Verder wil ik nog vertellen dat wij Zondag 1 Juli een 
Half  Way Camelot dag organiseren,
van 11:00 tot 16:00 uur.
en daarbij een Zomer-Outlet dag.

Kleine prijsjes, leuke hebbedingetjes.

Dit houden wij gewoon in ons eigen pand aan 
't Woud 47
3232 LN  Brielle

Zeker de moeite waard, dus schrijf het in uw agenda!
********************

Oh ja en quilt nr 2 van het vriendinnenclubje, 
zal ik jullie even laten zien.



Zo leuk om te doen, en zie het resultaat op de achterkant!

Einde van de middag is quilt nr drie ook klaar, en dan verder aan de stapel.

Wegens groot succes verleng ik de aanbieding van de longarmmachine.
10% korting op het arbeidsloon, tot 31 mei a.s.

Groetjes en een fijne dag toegewenst.
Janine




Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...