maandag 23 april 2012

En zo gaat het er uit zien...


Goedemorgen allemaal,

Ik heb jullie van de week mijn sterretjes laten zien voor de Camelot.
Maar had nog geen foto laten zien hoe het er een beetje gaat uit zien.
Ik heb er lang over nagedacht, maar met deze oplossing ben ik heel erg blij.
Ook heb ik mijn mini Camelot blokjes er in verwerkt.


Ik ben er nog niet, maar ik ben wel al goed op weg .....vind ik zelf.

Afgelopen weekend zijn we naar de camping geweest, en heb gisteren de hele dag in het zonnetje uit de wind gezeten, het was heerlijk.
Mijn gezicht trekt wel een beetje......maar ik heb genoten!

Zo de kindjes gaan nu naar school, Yoni heeft de laatste Entree-toets.
En fiets examen, drukke dag dus voor haar.

Groetjes en een hele fijne maandag toegewenst, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...