donderdag 26 april 2012

Waar koop ik.....een blikje tijd?

Goedemiddag Allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens dat je van alles wilt maken, maar je hebt tijdgebrek....
Ik heb daar nu dus last van, ik moet zoveel doen, en ik wil zoveel doen.

Ik sta zo'n beetje iedere dag van s'ochtends tot einde van de dag achter mijn longarm, 
en uiteraard in de winkel, ben dan s'avonds een beetje gaar.....
maar wil dan toch nog wel graag een paar steekjes doen, voordat ik ga slapen. 
Ik ben allemaal kleine dingetjes aan het borduren....want.....alle boekjes zijn binnengekomen 
en lopen als een trein, de 2e lichting boeken is dus weer besteld dames en heren.

Hier even een paar foto's van de quilts die ik afgelopen week heb gequilt op mijn 
longarmmachine. Quilt nummer 3 van het vriendinnen clubje is ook af, 
nu nog voor alle drie de binding aanzetten en dan kunnen ze opgehaald worden.


De volgende, prachtige sterren met een soort denim kleurige stoffen en dan 
allemaal fel gekleurde stofjes ertussen, heel erg leuk om te doen.


En met deze ben ik nu bezig, een project op zich. heel mooi van kleur.


Verder hebben wij gisteren een gezellig zussenclubje in de winkel gehad, 
en ze quilten alle drie....hoe bijzonder is dat. 


De dames hebben heerlijk rondgestruind en konden ook nog even meegenieten 
van deze prachtige ocean waves quilt van Ina, hij is helemaal met de machine aan 
elkaar gezet en met de hand gequilt.


Wat is het toch een leuk patroon om te maken, en goed voor de restverwerking.

En s'middags kwam Diny nog eventjes langs voor wat tips en tricks te leren, en met deze 
prachtige hexagonquilt. De hexagons zijn geappliqueerd op de zijstroken.


Nou ik heb weer een hoop laten zien aan jullie en ga weer verder..... met van alles en nog wat!
Iedereen een fijne dag toegewenst.

Oh ja, Wij hebben besloten dit jaar niet naar het OEQC te gaan 
in Veldhoven, dus de winkel is gewoon open tijdens deze dagen.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik voel met je mee!! Ik ken dat heel goed, heel veel willen doen en gewoon te weinig tijd hebben en 's avonds eigenlijk te moe om nog iets te doen.....maar gelukkig knap ik van quilten en borduren altijd ontzettend op. Ik heb al eens gezegd 'als ik een zaadje kon planten zodat ik een boom vol met tijd had zou ik het doen'...

Groetjes, Debbie

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...