donderdag 23 februari 2012

De buit is binnen.............

Afgelopen middag hebben wij de quiltjes ingezameld voor
En ik ben heel trots op het resultaat wat we hebben bereikt.
Er zijn heel wat quiltjes gemaakt met veel liefde en plezier, 
dat kun je aan sommige quiltjes gewoon zien.

Karin was bij ons aanwezig van de Stichting Regenboogboom, 
en ook zij was heel erg blij met het resultaat.




Er zaten quiltjes bij met veel plaatjes, maar er waren ook veel quiltjes met hele leuke felle quiltjes.
Wat we wel gemerkt hebben is dat de quiltjes voor de meiden meer in trek zijn om te maken 
dan de jongensquilts. dus mocht u nog willen gaan beginnen aan een Goede Doel Quilt, 
denk dan ook eens aan de jongens.

Hier nog even het eindresultaat van de dag opbrengst...

Mocht u met de tijd weer een quilt af hebben, dan kunt u deze altijd hier afgeven, 
zodat wij ervoor kunnen zorgen dat ze op de juiste plek terecht komen.

Verder wens ik iedereen een hele fijne avond.
en morgen heb ik weer een leuk nieuwtje.....
nog eventjes wachten.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...