dinsdag 21 februari 2012

Appliqueren met diverse materialen...

Wie wil dat niet?
Ik vind het zelf heel erg fijn om met verschillende materialen te appliqueren,
zoals: vilt, tweed, wol, en natuurlijk gewoon katoenen stofjes.
Ik heb in dit werkje een beetje van alles geprobeert, en op diverse manieren.


Er moet nog een leuk houten lijstje omheen,
Ik wacht nog even op een tactisch moment, maar dan moeten de mannen
het iets minder druk hebben.
Dan komt het helemaal goed.

Op zaterdagochtend 3 maart a.s.
van 10:00 tot 12:30 uur
€ 17.50 incl een Starters set.

(daarin zitten een paar stukjes tweed, vilt, wol een stukje katoen
en een ondergrondlapje van 20 x 20 cm.
dit is om een techniekenlapje te maken, dus niet zoals op het voorbeeld)

Dus als je meer te weten wilt komen ,hoe je te werk gaat met al deze
verschillende materialen, geef je dan op...voor deze leerzame ochtend.

Groetjes van mij, Janine





Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...