vrijdag 24 februari 2012

leuke nieuwtjes....

Goedemorgen,

Het is een mooie dag om jullie is een aantal leuke nieuwe dingen te laten zien.
Wij hebben namelijk weer een aantal mooie en leuke stofjes binnen gekregen.
kijk maar even met mij mee....!

Als eerste dit leuke stofje met klosjes erop.

FQ 50 x 55 cm of een strook van 0,25 x 1,10 € 4.50 incl verzenden.
U kunt het lapje HIER bestellen.

En dan het volgende lapje, ook al zo leuk...en ze zeggen het he.....meten is weten!
FQ 50 x 55 cm. of een strook van 0,25 cm x 1,10 € 4.50 incl. verzenden.
U kun het lapje HIER bestellen

Ook dit panel is leuk om te verwerken in een Quilt.
€ 12.50 incl. verzenden.
U kunt het panel HIER bestellen.
het panel is 0.65 x 1.10




Ook zijn de pakketjes voor de vogelhuisjes weer binnen, 
ik heb heel vaak de vraag gehad, ivm. de kinderworkshops of ik de 
pakketjes van de MDF huisjes niet kon gaan verkopen, nou bij deze zijn ze 
vanaf nu te bestellen.
€ 8,50 incl verzenden.
U kunt de vogelhuisjes HIER bestellen.


Ja en dan heb ik nog een leuk nieuwtje, ga er maar even voor zitten....

24 maart aanstaande organiseren wij bij 
Atelier Quiltgebeuren "de Quiltmarkt"
Wij bieden tafels  aan voor € 10,00 per stuk (80 x 80 cm).
Mocht u meer tafels willen geen probleem dan kunt u er ook meerdere huren.
De bedoeling is dat u dan quiltspullen kunt verkopen, 
die u niet meer gebruikt of niet meer aan toe komt ivm. te veel leuke projecten in de kast.
kortom ruimte maken in de kast om aan nieuwe projecten te gaan beginnen.
het is zonde om het te laten liggen.....toch?

Mocht u dit een goed idee vinden, reserveer dan 1 of meerdere tafels voor deze dag.
Inschrijven kan HIER tot en met 10 maart, dus wees er snel bij.

Fijn weekend allemaal

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...