maandag 20 februari 2012

Op kleur...en mijn nieuwe Quiltkamer...!!!

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer een lekker weekend achter de rug,
Joost (DH) is afgelopen zaterdag
begonnen aan mijn nieuwe quiltkamer.... de kinderen zijn inmiddels allebei
verhuisd naar hun nieuwe kamer, en dus is mama nu aan de beurt.
Het wordt erg mooi....vandaag wordt het hout besteld voor mijn nieuwe bureau,
die gemaakt zal gaan worden van oud steigerhout.
En ik krijg van mijn schoonmoeder haar oude snijtafel,
dus ben ik weer helemaal voorzien....

Als het klaar is laat ik jullie natuurlijk even mee genieten van mijn nieuwe kamertje.

Ja, en ik heb jullie van de week verteld dat ik druk bezig ben geweest
om de winkel te veranderen en op kleur te zetten.
Nou ik heb even een paar fotootjes om te laten zien aan jullie...



Ook heb ik alle rolletjes van 25 x 110 cm. neer gezet, en de FQ's en F8's,
ook hebben wij een bak met de 10 cm. rolletjes neergezet,
we hebben een mand met allemaal scrapzakje van batikstoffen.



De Rolletjes van 0.25 x 1.10 zijn € 4.00 p.st.
onze FQ's zijn € 4.00 p.st.
F8's zijn € 1.75 p.st
0.10 rolletjes zijn € 1.00 p.st.
Batik scrapzakjes € 1.00 per zakje.

ook hebben wij weer een mand staan met allemaal
Batiklapjes € 1.00 per stuk of
3 voor € 2.50.


Kortom, zeker de moeite waard om even langs te komen in de winkel.

a.s. donderdag 23 Februari kunt u de quiltjes in leveren voor het
goede doel. die dag doneren wij de quilts aan
Stichting Regenboogboom Quilts, die gemaakt zijn door
o.a. onze Goede Doelen Club, maar er zijn ook al veel quiltjes tussendoor ingeleverd door diverse enthousiaste quilters.
U kunt ook de quitjes a.s. woensdag al inleveren als het donderdag
niet mocht lukken.

Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe.
Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...