vrijdag 13 januari 2012

Weer wat nieuws...

Goedemorgen,

Wat is dat toch altijd, als de een ziek is....een paar dagen later de ander!
Levi was gisteravond zo witjes, dat we maar uit voorzorg een emmer naast zijn bed hebben neergezet.
je weet maar nooit.....gelukkig heeft hij die emmer niet nodig gehad, maar is vanmorgen wel lekker in zijn bedje blijven liggen. Ik vind het altijd zo zielig al mijn kids ziek zijn. Ze zien er altijd zo pips uit.

Maar goed! ik heb ook leuk nieuws.........................

Ik ga iets nieuws beginnen, en wat dan wel?

Het Patroon van de Maand, iedere maand komt er een patroontje 
op mijn blog van een door ons ontworpen patroon geheel Nederlands talig, 
er wordt wel gewerkt met inches!
 Ieder patroontje kost hetzelfde namelijk € 3,50 incl. verzenden.

Het eerste patroontje heet: "Double Monkey Wrench" 
dit quiltje wordt 36,5 x 29,5 inch ( 92,5 x 75 cm.)
leuk om te maken in diverse kleurtjes. of juist 2 kleurig om en om.

 
Mocht u dit patroontje willen bestellen mail dan even naar janinealers@gmail.com 
of bel even naar 0181-474326

Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend toe,
en misschien tot morgen op onze Bloggerdag!!

groetjes van mij, Janine




1 opmerking:

Judith zei

Beterschap in de ziekenboeg, vervelend altijd. Leuk idee dat blokje van de maand initiatief. Helaas is het dinsdag niet gelukt, maar donderdag ben ik alweer in het Rotterdamse, en dan heb ik gewoon tijd ingepland!! Veel slimmer, tot donderdag!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...