dinsdag 17 januari 2012

Bloggerdag 14 januari 2012....

Bijgekomen van een geweldige Bloggerdag!
 Helaas kon ik niet eerder de foto's op mijn blog zetten omdat ik problemen 
had met mijn computer, maar hier ben ik dan weer.

Het was voor mij weer een feestje, lieve quilters, leuke workshopjes, 
en hele leuke ontmoetingen. Jeanneke was er met haar Building Houses From Scraps. 
Er was heel veel animo voor haar workshop...

Er is heel wat afgelachen tijdens deze workshop, en het zag er ontzettend gezellig uit. 
Jeanneke had ook hele schattige hoedjes gemaakt....
Zo ontzettend lief, en volgens mij ook heel leuk om te maken, mijn dochter....
die vind alle hoedjes leuk, en het staat haar ook nog eens heel goed, vroeg aan mij 
of ik niet zo'n hoedje voor haar kon maken!!!!

Ook hadden wij Jovita van de Got Dots Quilt, wat een schattig quiltje had ze meegenomen.


Ook hadden wij de ruimte van de mannen weer in gebruik, en hadden daar onze bakjes, mandjes, en leuke hebbedingetjes neergezet, en het gezellig gemaakt. 
Buurvrouw Riet stond beneden achter de kassa, dank je wel buuf....

Verder heb ik hele lieve meiden om me heen gehad voor de hulp, 
Diana, Heidi, Els en Yvonne...Thanks girls!

Wat ik nog even wil zeggen is dat ik de quiltjes van Jeanneke nog even in de winkel mag houden, 
en verkoop uiteraard de patroontjes. Ook zullen ze meegaan naar Vijfhuizen 3 t/m 6 februari a.s. 

Het was een topdag!!! de 3e BLOGGERDAG zal zijn op 7 juli 2012, dus schrijf het op in je agenda.


LET OP DAMES EN HEREN A.S. ZONDAG 22 JANUARI QUILTERS-OUTLET 
in ons oude pand aan de haven. Scharloo 4 3231 AM  Brielle van 10:00 tot 16:00 uur.
Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...