donderdag 12 januari 2012

In volle gang...

De voorbereidingen zijn in volle gang, gisteravond nog tot laat in de winkel geweest met drie hele lieve vriendinnen die mij hebben geholpen om pakketjes te maken. en als ik straks naar boven ga (winkel) 
ga ik alles weer een plekje geven, dan duik ik het magazijn in, 
want vorige BLOGGERDAG hadden wij ook twee tafels helemaal vol met mandjes, 
bakjes, leuke doosjes, kant en klare quiltjes of projectjes te koop, voor hele leuke prijsjes en dat doen wij deze BLOGGERDAG weer. 

Het ruimt wel lekker op in het magazijn, want een mens bewaard wat spullen in een korte tijd.
Je gooit geen snipper, stripje of stukje weg.....

Maar goed, wij doneren ook een heleboel aan de Droomdekentjes....een goed doel. vind ikzelf.
op donderdag 23 februari kan iedereen die droomdekentjes heeft gemaakt ze bij ons inleveren en dan aan het einde van de dag, overhandige wij alle gemaakte quiltjes aan iemand van de Stichting Droomdekentjes.
Vandaag worden alle stofjes die al eerder gebracht zijn bij ons voor de Droomdekentjes opgehaald.
Maar mocht het zo zijn dat jullie nog lapjes ter donatie willen geven, dan kan dat gewoon, want als ik weer genoeg heb, dan geef ik dat gewoon weer door, en dan wordt het vanzelf weer opgehaald.

Nu ga ik even Suus aandacht geven want die heeft aandacht nodig...
Suus komt even een kijkje nemen waar ik allemaal mee bezig ben....
.met andere woorden!!!!! Aandacht

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...