zondag 1 januari 2012

Happy 2012

Het is zover, het nieuwe jaar is begonnen...
En ik wens iedereen een super gezellig en gelukkig maar vooral een gezond 2012 en dat al jullie dromen uit mogen komen. ik ga er in ieder geval voor.

We gaan er weer een mooi Quiltjaar van maken....en we slaan ons door de recessie heen met het maken van mooie warme quilts....dan kan de verwarming weer een stukje lager...en zijn we goed bezig met het besparen op de energie kosten, die weer hoger zullen worden het komende jaar.

Ik hoor vaak om me heen, ik ga eerst al mijn quilts af maken en ik koop geen nieuwe stof het komende jaar.... Er worden zelfs clubjes opgericht, dat je beloofd dat je het hele jaar geen stof zult kopen.....Bij mij zou het niet lukken. Het is heerlijk om lapjes te kopen bij èèn van mijn collega's, want ja ik heb natuurlijk niet alles zelf in de winkel. Ik vind het wel zo leuk dat er Quiltwinkels blijven bestaan...toch!

De internet bedrijven zijn leuk, maar ik ben nog steeds van mening dat je stof moet voelen, en qua kleur zie je het het beste als je het lapje in je handen hebt, en niets is zo lekker, als je met je handen alle lapjes in de FQ bakken kan voelen....

In het nieuwe jaar zullen wij diverse quilts ontwerpen en maken met heel veel kleine stukjes en/of restjes, ook dit soort pakketjes kun je in het nieuwe jaar bij ons in de winkel vinden.

Ook zullen wij tijdens onze Bloggerdag, laten zien aan jullie hoe je, je eigen resten kunt verwerken in een quilt, Jeanneke van het Building Houses project heeft een paar prachtige quiltjes mee, en zal ook haar patronen verkopen. Je kunt heel veel inspiratie halen uit deze patronen.

Nou dit was het voor nu, ik wens iedereen een hele fijne dag toe!
Groetjes Janine


- Posted using BlogPress from my iPad

4 opmerkingen:

Quibi zei

Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik kijk erg uit naar alle quiltdingen bij jullie! Ik hoop er wel weer een ècht quiltjaar van te maken, dit jaar!

Lida zei

Gelukkig nieuwjaar
Lida

Klaske zei

Ben het helemaal met je eens, stof moet je voelen als je het koopt..
Gelukkig nieuwjaar!

Anneke van Diggelen zei

Ook ik vind dat je helemaal gelijk met stoffen kopen in de winkel dat je kan voelen en de juiste kleuren,
Ik wens jullie veel inspiratie voor quilt ontwerpen!!
Een goed en gelukkig maar vooral een gezond 2012!!!!!!

Groetjes Anneke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...