woensdag 28 december 2011

Recycle.....

Het was een drukke dag gisteren, ik heb s'ochtends een quilt gequilt op mijn Longarmmachine, mijn schoonouders uit gezwaaid, en s'middags naar Ikea geweest om de nieuwe meubels te kopen voor in Levi zijn nieuwe kamer.

Eenmaal thuis, zijn Yoni en ik samen achter de naaimachine gekropen, om een knuffel te maken van oude kleding, die ik heb bewaard in een tas.
Ik heb namelijk een heel schattig boekje, waar die knuffels allemaal in staan.



Wij zijn aan de slag gegaan, en hadden aan het einde van de avond een knuffel, het was heel erg leuk om te maken, en zo doe je nog eens wat met je oude kleding........recyclen!!!!



Hij is direct in gebruik genomen door Yoni, en de knuffel heeft ook de aam Pip gekregen.....

Groetjes Janine

2 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Leuke knuffel!!!

Dorien zei

Hoi Jeanine. Wij hebben ook al veel van deze knuffeltjes gemaakt. Ze zijn zo euk. Ik heb een tip. Ik de handjes stoppen wij een klein magneetje. Ze kunnen dan handjes vasthouden als je ze ophangt. Maar je kunt ze dan ook ergens tegen aan hangen. Bijv. ijskast, lamp etc. Veel groetjes van Dorien

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...