maandag 2 januari 2012

Om te halen met een natte vinger....

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend vroeg op gestaan, dochter lief moest even naar de dokter.
Maar ja, waar vind je zo snel een dokter in omgeving Otterloo....
Al snel hadden wij er eentje gevonden.

Ja ja Otterloo, wij gingen.....niet.....op vakantie!
Maar vlak voor Kerstmis had mijn man en een vriend van hem besloten toch naar de camping te gaan, om Oud en Nieuw te vieren....van het een kwam het ander, die vrienden gingen dus mee, en Diana (happyquiltingdiana) ging ook mee met man en kind, vervolgens ging mijn andere vriendin Heidi (betweenstitches) ook mee met manlief, en mijn schoonouders ook.
Het was dus èèn groot feest en super gezellig om oud en nieuw te vieren met zoveel lieve mensen om je heen, en het was toch wel een verrassing want we zouden thuis blijven met kerst en nieuwjaar.

Gisteren hebben Willy, Diana, Heidi en ik in het gastenverblijf van de camping een heerlijke dag gehad, naaimachientje mee naaispulletjes en noem maar op, binding aangezet van de nieuwe Samplerquilt en die ben ik nu aan het omzomen....



S'middags kwamen de mannen met allerlei lekkere vreterijen langs en we hebben daar de gehele dag gebivakkeerd. S'avonds lekker uit eten geweest met zijn allen in Otterloo, en vanmorgen zijn Diana en Heidi weer vertrokken van de camping....we hebben het heel erg lekker gehad.

Nu weer aan het werk, lesruimte in orde maken voor de Open Dagen van 6 en 7 januari......komen jullie ook!

Groetjes Janine

1 opmerking:

els bitter zei

Laat mij eens raden waar jullie gegeten hebben in Otterlo. Ik denk dat jullie het weer heerlijk hebben gehad. En dat hadden jullie allemaal, ook Heidi en Diana dik verdiend.
Groetjes en tot vrijdag of zaterdag

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...