donderdag 19 januari 2012

vrolijk nootje

Goedemorgen allemaal, Gisteren heb ik een heel vrolijk quiltje gequilt voor iemand, en het was heel erg leuk om te doen, het is namelijk een speelquilt met hele leuke elementen. Je kunt in het bedje een popje doen, maar ook in de kinderstoel, deurtjes van de over kunnen open, er komen nog gordijntjes te hangen....kortom een heel gezellig quiltje.








Speelgoed in de kast, wat wil je nog meer....? Gewoon leuk! Verder ga ik vandaag weer aan de bak met het voorbereiden van de QUILTERS OUTLET aanstaande zondag in ons oude pand aan de haven (Scharloo 4) te Brielle, samen met Sandra van The Stitch Cottage maken wij er een feestje van. Ik hoop jullie daar te mogen ontmoeten.....tot dan ! Wij hebben daar onder andere meer dan 150 boeken, Mooie rollen stof.....FQ's 5 voor èèn € 10,- Enz.enz...... Groetjes Janine

1 opmerking:

Lida zei

Inderdaad een heel leuk quiltje! Wat een hoop werk was dat zeg, al die schattige applicaties! Groetjes
Lida

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...