vrijdag 2 december 2011

Surprise.........! Pfffffffft


Nu heb ik nog niet zo lang geleden tegen jullie gezegd dat je als vader of moeder ook wel eens een rustpuntje voor je zelf mag nemen.......

Ik moet zeggen dat is me gisteren toch weer niet gelukt!
Want er moest natuurlijk nog een Surprise gemaakt worden, en mama jij kan dat zooooooo goed! Wil je me helpen?.........tuurlijk schatje wil ik je helpen. Na ongeveer een klein kwartiertje lag mevrouw voor apegapen op de bank en zij dat ze liever toch maar naar bed ging,......dus wie zat er toen alleen aan de grote tafel....rararara, IKKE.

Maar goed, de kinderen moeten in deze tijd ook al zoveel, nu heeft Yoni ook nog even een spreekbeurt voor het einde van het jaar.....pffffff!

First things first, haar surprise is klaar en dit hebben we (ik) gemaakt.






Een iPad, lekker van deze tijd en niet te moeilijk.
Yoni werd vanmorgen wakker, en ze vond het geweldig geworden en ik kreeg een hele dikke knuffel van haar, nou dat is toch ook alles waard.

Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Julimond zei

Oh, what a funny idea...!!!!

I wish you a peaceful advent.

Iris

Quibi zei

Hij is dan ook wel erg leuk geworden! En ja, naast de momentjes voor onszelf, zijn we toch bovenal moeders die graag helpen!!
Maar voor vanavond heb ik lekker een filmpje voor mezelf gekocht en een bakje nootjes, flesje wijn is nog op voorraad... Lekker genieten dus!

Esse-Riekje zei

Echt erg mooi geworden....leuk he om dat te doen voor je dochter....?...:)

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...