zondag 4 december 2011

Het was erg gezellig....


Hallo allemaal,

Uitgeblust maar voldaan zit ik op de bank. Gisteren morgen zijn Joost en ik vroeg vertrokken om de kids af te geven bij mijn zusje. Daarna zijn Joost en ik richting België gegaan. Eenmaal aangekomen in België zijn wij naar het restaurant van Oom Jaap gegaan, dit is de oom van Sander de man van happyquiltingdiana (mijn vriendinnetje dus) volgen jullie me nog....???

We kwamen vrijwel tegelijk aan en zijn heerlijk aan de lunch gegaan in restaurant Ontspanning Den Eik. Na het eten werden Diana en ik al snel onrustig....want we gingen naar Atelier Salgarollo in Westerlo, het was heel erg gezellig, en de mannen vonden het ook gezellig, maar ja ze werden dan ook wel ontzettend verwend, koffie met gebak....kristel weet ze wel in te pakken. Het gebak was nog ter ere van het 15 jarig bestaan van Bobbin.
Els Feteris was er namelijk ook met haar gezellige kraampje.

Diana en ik hebben ons natuurlijk niet ingehouden, want lapjes....daar heb ik nou eenmaal een zwak voor....!

Na al deze leuke dingen zijn wij richting ons hotel gegaan, en ook dat was geweldig, een oud gerenoveerd kasteeltje. De spulletjes in de kamers gebracht en daarna richting de Bierkroeg meer dan 150 soorten bier. Dus de mannen waren ook helemaal gelukkig, en voldaan!
Ja en toen weer naar oom Jaap, want daar gingen wij dus weer onder het genot van een hapje en een drankje wachten op de Fakkeltocht....!
Ik wist niet wat ik me er bij voor moest stellen, maar het was supergezellig!
Wij zijn naar een hele oude abdij gelopen die daar vlak ik de buurt lag en werden daar voorzien van Erwtensoep en gezellige kerstmuziek.
Eenmaal terug gekomen bij het restaurant, mochten wij aanschuiven bij het buffet......ja jullie zullen wel denken, wat een vreterijen....maar dat dacht ik zelf ook, het was goed voor de caloriën.



En geloof me, maar daarna waren we alle vier gesloopt en zijn lekker naar bed gegaan.

Maar we kunnen terugkijken op een geslaagd weekendje.

Groetjes Janine

Ps: helaas was ik mijn fototoestel vergeten, dus voor de foto's moeten jullie even bij happyquilingdiana.blogspot.com kijken.

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...