maandag 26 december 2011

2e kerstdag......

Goedemorgen allemaal,

Voor je het weet is Kerstmis weer voorbij, kerstavond ben ik met mijn gezin gezellig bij mijn zusje geweest, mijn ouders waren er ook.
Wij hebben met zijn allen een kerst film gekeken, daarna wat cadeautjes uitgepakt, en toen alle lekkere hapjes klaar gezet, het was erg lekker allemaal....en ja, toen het toetje....die heb ik samen met mijn neefje Yari klaargemaakt, en smaakte ook erg goed...calorieën, daar hebben wij het niet over.



En na al dit lekkers hebben we gezamenlijk all you need is love gekeken!

1e kerstdag zijn hebben wij s'ochtends met zijn viertjes cadeautjes uitgepakt. Lekker ontbeten.....En dit hebben de kids ook gekregen.... Erg charmant, maar Yoni heeft het zelf uitgekozen voor haar broer en haarzelf.


Spelletjes gedaan want wij hadden een leuk spel onder de boom liggen namelijk 4x4 op een rij. En rond de klok van 16:00 zijn wij richting mijn schoonouders gegaan, en werden daar ontvangen met een heerlijke prosecco met vers gemalen framboos, mmmmmmm erg lekker. En zijn rond een uurtje of 18:00 aan tafel te gaan, een heerlijk stoofpotje met edelhert rode kool met appeltjes en aardappelpuree in de oven en een lekker voorafje en als nagerecht een proeverij van verschillende toetjes.......
Complimenten voor de chef!

En vandaag hebben wij echt een heerlijke rustige dag gehad,
Ik heb zelfs nog even heerlijk kunnen patchen......



Wij hadden geen afspraken, dus lekker met zijn viertjes thuis, film kijken, spelletjes doen. Ook even een tukkie op de bank, dat moet kunnen.....toch!


Wij hebben de film Snowbuddies en Santa Buddies gekeken, en zijn ons daarna gaan klaarmaken voor ons favoriete restaurant, wij gaan namelijk kerstsushi eten bij SUMO in Rotterdam.



Nagels in de lak, mooie kleren aan en op naar Rotterdam.

Iedereen een hele fijne avond toegewenst!!!!
Geniet ervan!

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...