vrijdag 23 december 2011

Het zit er op...


Vandaag was het zover, onze laatste werkdag voor dit jaar was aangebroken. Er zijn nog een aantal mensen langs geweest om kerst inkopen te doen. Ik ben intussen een kei in het inpakken van kerstcadeautjes geworden.....ook heb ik vandaag samen met Willy de Samplertop helemaal in elkaar gezet, en ik ben zo blij met het resultaat. Jullie kunnen hem bewonderen tijdens onze open dagen op 6 en 7 januari 2012. Dit wordt een club maar ook een postBOM.

En om 17:00 uur was het dan zover, wij hebben vakantie....heerlijk!
De deur is dicht en gaat pas 6 januari weer open voor jullie. Ik zal tussendoor nog wel het nodige aan voorbereidingen moeten doen, zoals het programma boekje maken, de Sampler quilten, de lesruimte klaar maken voor de open dagen.....en de winkel weer ontdoen van haar kerstsfeertje.

Maar dat komt allemaal goed in de komende twee weken. Eerst maar eens genieten van het vrij zijn....de kerstinkopen zijn allemaal gedaan, dus wij gaan een paar heerlijke dagen tegemoet, met familie en vrienden!



En verder.....verder wil ik iedereen hele fijne feestdagen toewensen en een fantastisch en vooral kleurrijk 2012 en dat al jullie wensen maar uit mogen komen, ik ga ervoor......

Groetjes van mij, Janine



- Posted using BlogPress from my iPad

1 opmerking:

Anja.M zei

Fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2012.
Quilt groetjes Anja.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...