woensdag 21 december 2011

Even een update van afgelopen week...

En wat voor een week, ik ben kapot, toto los, helemaal op......
Zo'n laatste week voor de wintersluiting, wat heb je dan nog een hoop te doen zeg! Ik moest nog een quilt afmaken voor een klant, welliswaar een hele leuke quilt, maar groot....ik mocht hem quilten op de Longarmmachine.




Ik werd zo ontzettend vrolijk van deze quilt, alleen maar huisjes in hele felle kleurtjes, zoet maar lief....

Brengt mij op het volgende puntje, jullie weten het allemaal wel DE huisjes van Jeanneke, inmiddels doen er al honderden mensen aan mee, dat is waanzinnig leuk voor Haar.

Ik heb afgelopen week heel wat mail contact gehad met Jeanneke, en ik kan jullie melden dat Jeanneke tijdens onze Bloggerdag op 14 januari aanwezig zal zijn met al haar patroontjes en quiltjes, waaronder natuurlijk ook de huisjesquilt, ze zal haar eigen mini tentoonstelling hebben in onze lesruimte.....is dat niet gaaf!.

Ook zal ik dan bijpassende pakketjes gaan verkopen namelijk 50 verschillende lapjes van 5 x 5 " voor € 10,00 excl verzenden.
Wij hebben natuurlijk weer verschillende kleine miniworkshopjes, dit wordt op een later tijdstip bekend gemaakt.

Ook ben ik heel druk bezig met alle teksten die ik binnen heb gekregen voor het nieuwe lesprogramma wat bekend is op 6 januari.

En straks ga ik mijn dochter lekker optutten voor het kerstdiner wat ze op school heeft




Dus moeders heeft nog genoeg te doen. Levi zei gelukkig, mama ik kan alles zelf wel hoor.

En dan het laatste leuke en voor ons verrassende nieuws, vanmorgen kwamen de dames van onze Quiltclub voor de laatste keer dit jaar bij elkaar. En hadden voor ons een geweldige lunch voorbereid, heerlijk.




Dit was het even voor nu.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

els bitter zei

Lieve Janine en Willy, dank je wel voor alle steun afgelopen jaar. Het was vandaag weer bere gezellig en volgend jaar is Pretzel er ook bij. Zeker weten.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...