donderdag 15 december 2011

Het einde is in zicht....

Nog maar 2 weken en dan is het jaar weer afgelopen, het was me nogal een jaar, de verhuizing naar ons nieuwe pand was voor ons toch wel een hoogte punt, en nu......nu zitten we er al weer 8 maanden! En we zijn er nog iedere dag blij mee. De lesruimte heeft al heel wat cursisten gehad, en wij hopen ook weer op een heel goed voorseizoen, wat cursussen en workshops betreft. 6 en 7 januari aanstaande hebben wij weer open dagen en zijn alle nieuwe cursussen en workshops weer bekend.

We hebben weer heel wat te bieden van heel traditioneel tot hypermodern, voor ieder wat wils.

Ook hebben wij de afgelopen tijd een heleboel mooie nieuwe stofjes binnen gekregen, en er zijn weer mooie en nieuwe ideeën geboren.

Zelf ben ik bezig met een groot project mijn eigen BOM, die niemand heeft want ik ontwerp hem helemaal zelf, maar dat in het nieuwe jaar...

Wij blijven vooruit kijken, ook in de tijd van Crisis.



U bent van hartelijk welkom tijdens onze open dagen op 6 en 7 januari 2012
En geniet van ons leuke cursusaanbod. U kunt ook het programma op komen halen in de winkel vanaf 6 januari of na 7 januari kunt u kijken op onze website.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...