dinsdag 1 november 2011

Top in èèn dag...

Goedemiddag allemaal,

Ik laat even weten dat wij a.s. 15 november op een dinsdag, weer een leuke snelle workshop hebben gepland. Namelijk een TOP IN EEN DAG.

De workshop is van 11:00 tot 15:00 uur.
En kost € 27,50 excl. Stof

Wat moet u allemaal meenemen.

Naaimachine
Rolmes en een snijmat
Naaispulletjes
Naald en garen
Stofschaar
En lunch voor jezelf.

Aan het einde van de dag zit je top grotendeels in elkaar.

Gewoon een leuke workshop voor jezelf of samen met een vriendin(nen).
Vind je het leuk om mee te doen geef je dan op bij mij.
Janinealers@gmail.com

A.s. Zaterdag is het 5 november en dan is het bijna feest van de dag erna ben ik jarig en wordt dan 35 jaar.
Dus wil ik dit zaterdag met jullie vieren en zal iedereen die komt een kleine verrassing trakteren. En geef ik op alle gesneden FQ's 35% korting.
Hopelijk tot dan.

Groetjes van mij, Janine


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...