vrijdag 4 november 2011

Nieuw, nieuw en nog eens nieuw...

Afgelopen week was het voor mij echt een feestje, er kwamen een heleboel nieuwe stoffen binnen....
De èèn nog mooier dan de ander!



Vandaag hadden wij een hele volle lesruimte, Karen Lipton was er vandaag en gaf bij ons een cursus machine quilten... Heel intensief maar wel een hele gezellige groep, er werd wat afgestoomd.....






Volgens mij waren de dames allemaal moe maar voldaan.
Wij zijn zelf altijd heel erg blij als Karen komt, want zij kan zulke lekkere koekjes maken....mmmmmmm, het was weer lekker hoor Karen.

Morgen weer de Camelot, blok 2 morgen aan het einde van de dag zal ik blok 2 laten zien op mijn blog, ik ben benieuwd hoe het de dames is vergaan.

Wij zullen het zien....

Ook wil ik jullie nog even vertellen dat volgende week zondag een poppenhuis tentoonstelling is op de delft in Rotterdam, en is zeker de moeite om te gaan kijken. Kijk voor meer informatie op de site van de Delft.

Voor nu wens ik iedereen welterusten en tot morgen.

Groetjes van mij, Janine


Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...