zondag 30 oktober 2011

Camelot en nog veel meer.....

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een hoop te vertellen dus neem lekker een kopje koffie en ga er voor zitten. Gisteren avond waren Joost en ik kinderloos, Levi was bij opa en oma aan het logeren, en Yoni ging bij Emma logeren ( de dochter van mijn vriendin Happyquilting Diana). Dus ja en dan........dan ben je nog maar saampjes en wat ga je dan doen???? Wij zijn eerst in Rotterdam bij Café Floor lekker aan de bar gaan hangen en dat was zo gezellig, we hebben er echt van genoten om even lekker samen te zijn. En daarna zijn we naar mijn favoriete restaurant gegaan Sumo een Sushirestaurant op de Westersingel. Ook dit was een feestje wij hebben heerlijk gegeten ijsje na en toen waren wij allebei voldaan en hebben nog even een rondje gelopen door Rotterdam en zijn toen de auto ingestapt, en thuis nog even op de bank gehangen. Al met al een waanzinnige avond!!!

Ik heb nog iets leuks met jullie te delen, de workshop van Margariet van den Brink was intensief maar heel erg gezellig, het was een lekkere puinhoop op de tafels maar toch ging iedereen heel structureel te werk.



Deze workshop was vrijdag morgen, en Willy en ik waren ons aan het voorbereiden op onze regiodag in Biggekerken,



Willy was alle malletjes aan het inpakken, leuk werk!!!!!!!!!!!!!!
Maar goed het moet gebeuren. En ik heb het quiltje voorbereid van de zuurstokjes, inmiddels is de top vast geregen op de ondergrond zodat ik het kan gaan appliqueren. Ik vind het een hele vrolijke ondergrond.



Inmiddels zijn we naar Biggekerken geweest, en het was erg gezellig, de dames waren allemaal lekker aan het werk, en hebben tussen de bedrijven door ook nog tijd gehad om bij ons te shoppen, dames bedankt voor de gezellige dag.

Ja, en verder ga ik jullie vertellen dat aanstaande zaterdag al weer de tweede Camelot middag is, het gaat snel alle palletjes liggen weer gesneden klaar en die ga ik dus van de week nog inpakken. Voor diegene die met de club meedoen jullie zijn weer welkom vanaf 13:30 wij gaan dan weer gezellig verder met blok 2. Ik hoop dat alles goed is gegaan met blok 1, zoniet, neem het mee, en dan kunnen we bespreken wat je het beste kunt doen. De dinsdag na de club worden de pakketjes weer verstuurd, naar diegene die met de post mee doen.

Nou, verder wens ik iedereen een heel fijn weekend en tot snel weer.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...