zondag 13 november 2011

Kerstmis in Brielle...


Het begon allemaal al heel erg gezellig, ik kwam aan in de winkel en Willy was bezig met het aansluiten van de radio, want ja Kerstmis zonder kerstmuziek dat kan natuurlijk niet.... Dus hebben we even keihard de kerstmuziek aan gezet...It's gonna be a cold cold christmas without you...
Dus een aantal liedjes verder zaten wij er helemaal in...kaarsjes aan.

En toen druppelde de dames binnen, het was een leuke groep meiden.
Allemaal koffie of thee gedronken en gingen toen naar hun plaatsje, waar vervolgens werd verteld wat we gingen maken.



Daarna zijn de dames in groepjes van 4 hun stof uit komen kiezen in de winkel, dit was feest voor sommige die van Felle of heldere kleurtjes houden. En al snel was het een grote puinhoop op tafel.....



Om 12:15 werd de lunch gebracht door onze vaste Cateraar JIM Exclusief Catering, we hadden vooraf een heerlijke Erwtensoep en daarna twee lekkere broodjes....



Na het eten zijn ze weer snel aan het werk gegaan.....want ze konden niet stoppen...om een uur of twee kwamen de warme hapjes, we kregen allemaal een spiesje met warme knoflook garnalen, een moesje van vis...enz.enz kortom, we kwamen niets te kort.

Om 16:00 was iedereen moe maar voldaan en hebben we alle werkstukjes even bij elkaar gehangen.


En wat hebben ze nou uiteindelijk gemaakt........
Een kerstversiering om voor het raam te hangen of in de boom, pannenlappen, en Diana gaat er een quiltje van maken.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!!!!

Nu met de beentjes omhoog op de bank met een handwerkje op schoot.....en? Een over heerlijk kopje thee...met jasmijn parels!!!!
Die heb ik namelijk voor mijn verjaardag gehad van mijn vriendinnen.
Meiden ik ga er lekker van genieten.

Iedereen een fijn weekend
Janine

3 opmerkingen:

Ansje zei

Ha Jeanine, Wat ziet dat er leuk en gezellig uit!! En wat een leuk draaiding hebben jullie gemaakt! Rust maar lekker uit! Groetjes Ansje

carina zei

ooh zo jaloers wat gezellig. zo nog een keer jullie creatie bekijken. groet Carina

Bizzy Martine zei

Dag Janine, dat zag er heel gezellig uit! Groetjes, Martine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...