zaterdag 12 november 2011

Dag 2 Experiment 1

Dag 2 is weer begonnen, en wat een gezellige sfeer, de dames zijn keihard aan het werk en leren ontzettend veel.
Ik zal jullie even een paar blokken laten zien, waar de dames zo'n beetje mee bezig zijn.
























Ieder blok maken de dames dezelfde techniek maar ze worden allemaal zo anders! Sraks komt de lunch, dan kunnen ze even bijtanken. Gisteren hadden de dames lekker mosterdsoep met een overheerlijk broodje erbij.
Ik ben benieuwd wat er straks op het menu staat?

Morgen hebben wij de kerstzondag, wij hebben er zin in, alhoewel ik nog geen kerstgevoel heb met deze weersomstandigheden. Er zal voor ons morgen geen witte kerst zijn........ Maar wel veel gezelligheid!!!!
En dat is belangrijk....

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...