maandag 14 november 2011

Lekker uitgerust.....


Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer lekker uitgerust, de kinderen zijn naar school, dus heeft mama lekker de tijd voor zichzelf....althans!
As vrijdag is mijn dochter jarig en wordt dan al weer 11 jaar. Zj heeft voor haar verjaardag een hele mooie nieuwe kamer gekregen...het is trouwens appeltjes groen met turqoise blauw geworden.







Nou ze heeft hierover niets te klagen, doet ze ook niet hoor. Ze heeft er vannacht voor de tweede keer geslapen, maar moet nog wel wennen aan de nieuwe geluiden.......wij dus ook
mama.....ik hoor wat,
mama..... ik hoor een piepje
Mama.......mag ik toch niet nog èèn keer in m'n oude kamer slapen?
Mama.....SUUS snurkt!
Mama......mag SUUS weer naar boven?
Soms roept ze ook papa......heel soms!!!!
Toch was ze redelijk uitgeslapen.

Goed om een lang verhaal kort te maken.....ik vind het nooit zo leuk om dan met een verjaardag niets te geven, en te zeggen je hebt je kamer gekregen dus That 's it... Nu ben ik ooit is hieraan begonnen!!!!


Niet afgemaakt, lag in het hoekje UFO's....ik weet niet of jullie ook zo'n hoekje hebben????......maar goed!
Het zou dus nog een keer zo groot worden, maar heb besloten dat ik er een lopertje van maak voor op haar nieuwe tafeltje....biesje erom heen, en klaar is je verjaardagscadeau.



Ik ga dus vandaag het afwerkbiesje er langs zetten en omnaaien met de hand, en heb ik een leuk cadeautje om te geven.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...