vrijdag 14 oktober 2011

Leuke kleine pakketjes.....

De feestdagen zijn weer in zicht, 
en dus ben ik aan de slag gegaan met kleine pakketjes voor leuke prijsjes.


Ik laat de pakketjes hier even zien, alle pakketjes staan inmiddels ook in Janine's Shop 
(zie bovenaan in de balk.)


Als eerste:

Best Wishes...
Een houten ster opgeleukt met een mini stitchery en vilt.
vandaag gemaakt....vers van de pers!!



Als tweede: 

Always best friends....
Al eerder laten zien maar de pakketjes zijn weer gemaakt.


en dan als laatste:

Do you love me or do you not, please tell me again cause i forgot.....




Kijk voor meer informatie in Janine's Shop.


Groetjes van mij,

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...