woensdag 26 oktober 2011

Dotjes-club

Hoi hoi allemaal,

Wat een dag vandaag zeg, ik heb de hele dag al hoofdpijn.
Wordt er gek van ik stond er al mee op en het is er nu nog steeds.

Wat wel erg leuk was dat wij vandaag voor het eerst de Dotjes-club hebben gehad. Het was een gezellig groepje, wij hebben lekker "gedot" erg leuk.
Ik had een grote doos neer gezet met allemaal scraps die uit de Stash van Willy kwamen (ze had het gedoneerd aan de club).







Lekker aan het zoeken en aan het werk. Dit zijn alle blokjes van Heidi...



En dit zijn alle blokjes die ik heb gemaakt tot nu toe.....



Ik ben vandaag begonnen aan de blokken met de hartjes, die worden ook echt heel erg schattig.

Ja en verder ben ik met een nieuw project begonnen, het zal niet 1,2,3 afzijn, maar ik doe mijn best.
Het wordt een quilt met heel veel leuke elementen.
Even een voorproefje......



Vanavond zou ik met manlief naar de Ondernemersvereniging gaan maar mijn hoofdpijn houd aan, en ga dus lekker achter de naaimachine, voor de therapie....

even nog een huishoudelijke mededeling, voor diegene die ook graag naar de Onepatch club wilde komen, maar niet s'middags konden....
Vanaf volgende maand doen wij de Dotjes en de Onepatch-club samen voegen op de ochtend. Dus de vierde woensdagochtend van de maand van 10:00 tot 12:30 uur, Prijs € 3,50, mocht je zin hebben om mee te doen...
Mail dan even naar Janinealers@gmail.com

Iedereen een fijne avond toegewenst.
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...