maandag 24 oktober 2011

Zit ik zomaar even lekker te lezen......

En wat kom je dan allemaal voor moois tegen zeg!!!!
In het boek van de V&A Quilts, een paar prachtige voorbeelden van de
Malletjes die ik heb laten maken, kijk maar een even mee....



Dit is het schuine dropje voor de babyblocks...
Deze mal kost € 4,75 excl. Verzenden.







Dit is mijn allernieuwste mal, zo wordt het maken van deze restjes quilt een fluitje van een cent, en je kunt hier wat restjes in kwijt.
Deze mal kost € 7,75 excl verzenden.

Voor meer informatie mail even naar Janinealers@gmail.com
Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Heidi zei

Ga je mij weer lekker maken voor quilt project nummer 244? LOL!! Maar met zulke malletjes maak je het wel erg makkelijk!

Sneeuw en rendieren.....!

Ja hoor, er komen witte vlokken uit de lucht, we hebben er weer even op moeten wachten! Ik kon het niet laten om een plaatje te schieten ...