maandag 24 oktober 2011

Zit ik zomaar even lekker te lezen......

En wat kom je dan allemaal voor moois tegen zeg!!!!
In het boek van de V&A Quilts, een paar prachtige voorbeelden van de
Malletjes die ik heb laten maken, kijk maar een even mee....



Dit is het schuine dropje voor de babyblocks...
Deze mal kost € 4,75 excl. Verzenden.







Dit is mijn allernieuwste mal, zo wordt het maken van deze restjes quilt een fluitje van een cent, en je kunt hier wat restjes in kwijt.
Deze mal kost € 7,75 excl verzenden.

Voor meer informatie mail even naar Janinealers@gmail.com
Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Heidi zei

Ga je mij weer lekker maken voor quilt project nummer 244? LOL!! Maar met zulke malletjes maak je het wel erg makkelijk!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...