donderdag 13 januari 2011

Liberated quilting.....wat houd dat nu weer in?
Dit is nu eens een les waarbij heel veel mag, scheve hoekjes, driehoekjes met stompe puntjes, het leren omgaan met kleur en stof niets moet en alles mag, als het maar een leuk eindresultaat heeft, dat is belangrijk.

Het leuke ook van deze les is dat je vrijwel met ieder patroon aan de slag kunt gaan,
Een Log-cabin bv is ook ontzettend leuk om te maken met deze techniek, schots en scheef en toch leuk...!

Mocht je het leuk vinden om mee te doen met deze les,
schrijf je dan in via de website of bel even naar de winkel.

Waarneer: 1 dag les is op vrijdag 25 februari
Tijd: van 10:00 tot 16:00 uur. 
Kosten: € 50.00 incl lunch.




Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Annemieke zei

Ziet er erg leuk uit. Ik ben een grote fan van Gwen Marston die ook veel 'liberated quilts' maakt; haar boeken zijn erg leuk, (die ken je wel denk ik ?) en ik hoop dit nog altijd eens zoiets te maken. Ik heb het al wel eens in het klein gedaan, een randje of zo. Eerst moet er nog het een en ander afgemaakt worden want het hoopt zich een beetje op:)
Goed weekend
Annemieke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...