woensdag 1 december 2010

Pillow Swap......wow!!!

Goedenavond allemaal,

Gisteravond toen ik laat thuis kwam lag er een leuk pakketje op mij te wachten.
Ik doe mee aan een Pillow Swap, Ik heb een Swappartner toegewezen gekregen,
en wij moeten voor elkaar een kussenhoesje maken.
Ik ben er druk mee bezig, maar mijn partner was er snel bij,
want ik heb een waanzinnig leuk kussenhoesje ontvangen.
Mijn dochter vond uiteraard dat het hoesje het best op haar kamer past.
En dat klopt ook wel want ze krijgt een kamer rood met witte stippen.

Er zat ook een hele mooie kaart bij een een handige en oh zo leuke hollandse tas.
Hierbij wil ik Heleen bedanken want mijn dochter en ikzelf zijn er erg blij mee.

Ik ben ook begonnen aan een patroon van Els Feteris van Bobbin.
Het is een advent boom voor Kerstmis, in de boom hangen 25 ornamentjes.
Ik ben nu met de eerste 6 bezig, dus nog aardig wat te gaan.

Mocht u het patroontje ook willen hebben in uw collectie,
kijk dan even op www.bobbin.nl

En uiteraard moest mijn dochter een surprise maken voor op school,
wij hadden hele wilde plannen,
maar helaas is ze al 2 dagen ziek en heeft ze niet de kracht
om zich druk te maken om haar surprise.
Maar,..... wat moet je toch zonder een handige moeder!!!! 
Ik liep vanmiddag door de winterse kou even naar de speelgoedwinkel
om een cadeautje te halen.
De sfeer in Brielle is nu zo leuk.....toen liep ik langs mijn favoriete winkeltje
"Het Doosje van Lobs"
en kwam daar een klein jutte zakje tegen.....
De ideale makkelijke surprise vinden jullie niet.
"De zak van Sinterklaas"
 Een cadeautje erin en een gedichtje erbij en klaar is Kees.

Iedereen een fijne avond toegewenst
Groetjes van mij, Janine


3 opmerkingen:

dutch sisters zei

Fijn dat de pillowcover goed is aangekomen, veel plezier ermee.
groetjes Heleen

Terray zei

Wat leuk zo'n pillow swap. Weer iets gemist :-(
Ik kan me voorstellen dat je dochter m gauw in heeft "gepikt" hihi.

De snelle suprise is toch goed geslaagd? Hopelijk dat ze wel opgeknapt is voor het sintfeest.

Groetjes
Tertia

sylvia zei

je bent leuk verwend, wat een schattige kussenhoes!!!
en die turbo surprise, helemaal goed toch?!
veel beterschap en sint-plezier voor je dochter.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...